BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Daszkowska Marianna, Strumiłło Jędrzej
Tytuł
Strategia dyferencjacji usług
Differntiation Strategy of Services
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 1, s. 144-151
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Studium przypadku, Otoczenie przedsiębiorstwa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Jakość, Konkurencja, Marketing usług, Materiały konferencyjne
Enterprise management, Case study, Enterprise environment, Enterprise competitiveness, Quality, Competition, Service marketing, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono strategie dyferencjacji usług. Dyferencjację oferty mozna podzielić na trzy rodzaje: iluzoryczną lub pseudodyferencyjną; przestrzenną; jakościową. W świetle rosnącej rywalizacji ta strategia jest drogą korzystną dla współzawodnictwa na rynku pod warunkiem indywidualnej skali usług dla konsumentów.

The paper focuses on the differentiation strategy of services. In the light of the increasing competition this strategy is a way of gaining competitiveness on the market by providing a unique range of services for consumers. At the same time it allows to avoid cost and price competition. The paper deals with the following problems: description of the essence of service differentiation: determinants of applying differentiation strategy in services. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu