BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kostecki Marcin M.
Tytuł
Marketing usług w nowoczesnej gospodarce
Service Marketing in Modern Economy
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 1, s. 134-143, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe
Globalizacja gospodarki, Studium przypadku, Struktura przedsiębiorstwa, Marketing usług, Obsługa klienta, Sprzedaż, Technologia informacyjna, Materiały konferencyjne
Economic globalization, Case study, Structure of company, Service marketing, Customer service, Sale, Information Technology (IT), Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
Tematem artykułu jest przegląd wielu trendów, które mają wpływ na marketing w gospodarce usług. Usługi zajmują centralne miejsce w nowoczesnej gospodarce i dlatego wymagają nowych sposobów zarządzania. W tej gospodarce dominujące technologie powiązane są funkcjonowaniem systemu. Najważniejszym wyznacznikiem sukcesu przedsiębiorstwa w gospdoarce usługowej jest zdolność zaspokajania potrzeb klienta.

The subject of the paper is the review of main trends which influence service marketing and also indications as to their practical significance. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu