BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matysiewicz Justyna, Drabik Ireneusz
Tytuł
Zarządzanie innowacjami jako podstawa działania przedsiębiorstw w warunkach globalizacji rynku
Managing Innovations as Basis for Companies` Functioning under Globalization
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 1, s. 268-277
Słowa kluczowe
Zarządzanie innowacyjne, Teoria innowacji, Innowacyjność przedsiębiorstw, Globalizacja gospodarki, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne, Zarządzanie innowacjami
Innovative management, Innovation theory, Enterprise innovation, Economic globalization, Globalization of enterprise activity, Conference materials, Innovation management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zdaniem autorów innowacyje marketingowe są ważne dla całego procesu zarządzania. Dzięki nim dochodzi do zmian, które dostosowują działania firmy do postępującej globalizacji rynku. Teoria innowacji zajmuje się zmianą technologii często przyjmuje postać nowych metod wytwarzania isniejących produktów i nowych technik organizacji, marketingu i zarządzania.

The aim of this analysis is to draw conclusions from consideration of the change of the firms management systems on the basis of innovation theory results. As the starting point it is assumed that, the one of the most important success factors for the economical growth is the firms growth and efficiency. Further it will be explained that this companies have to follow innovative orientation in order to be successful. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu