- Autor
- Karwowski Jan, Witek Jolanta, Burlita Augustyna
- Tytuł
- Zachowania rynkowe konsumentów wobec wybranych instrumentów marketingowych
The Consumer Behaviour on the Market in the Face of Chosen Marketing Instruments - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 349-361
- Słowa kluczowe
- Stratyfikacja, Konsument, Efektywność reklamy, Analiza korzyści zakupu, Usługi konsumpcyjne, Gospodarstwa domowe, Materiały konferencyjne
Stratification, Consumer, Advertising efficiency, Benefits of buying analysis, Consumer services, Households, Conference materials - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Sukces firmy zawiązany jest ze zrozumieniem postępowania konsumenta. Znajomość tych zachowań pozwala dostosować ofertę rynkową przedsiębiorstwa do oczekiwań rynku poprzez: zidentyfikowanie jednorodnych grup nabywców skłonnych do zakupu produktu firmy; dostosowanie celów i instrumentów marketingu do oczekiwań konsumentów; weryfikowanie decyzji marketingowych we wszystkich fazach kształtowania oferty rynkowej. Dane zawarte w artykule oparto na badaniach ankietowych z 1999 roku przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie mieszkańców regionu szczecińskiego.
Firm's success on a market and a consumer's satisfaction are in direct connection with understanding consumer behaviour. Knowledge of a consumer behaviour is a base for the adapting a market offer of firm's to market expectations and a possibility for forming a demand. The article presents some results of the consumer behaviour research in the presence of new market`s effects and some of the marketing`s stratification of consumer behaviour. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol