- Autor
- Otto Jacek
- Tytuł
- Programy lojalności w walce o utrzymanie klienta - szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstwa przełomu wieków
Loyalty Programs as a Method of Customer Retention - Threats and Opportunities for the Firm in the Next Millennium - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 42-50
- Słowa kluczowe
- Programy lojalnościowe, Psychologiczne aspekty marketingu, Marketing partnerski, Budowanie lojalności klienta, Psychologia sprzedaży, Strategia obsługi klienta, Materiały konferencyjne
Loyalty programs, Psychological aspects of marketing, Partnership marketing, Cultivation customer loyalty, Sales psychology, Customer service strategy, Conference materials - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autor zwraca uwagę na problem tzw. rynku nasyconego, który doprowadził do trudności pozyskania nowych klientów. Taki stan wymusza dbałość o klienta już istniejącego. Przedsiębiorstwa przełomu wieków muszą kłaść nacisk na długotrwałą współpracę opartą na wzajemnej więzi z wybranymi klientami, którzy są wtedy traktowani jak majątek strategiczny. Autor prezentuje także dwie strategie marketingowe programu lojalności, których autorami są: Unkles i Dowling; Berry i Parasuraman.
As markets mature and competition intensifies, the concept of customer retention becomes an increasingly important element of marketing strategy. The development and maintenance of customer relationships is a key to improved profitability. Loyalty programs are being touted as an effective strategy to guide companies into the next millennium, but some authors remarks threats too. This paper reviews those problems. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol