BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Światowy Grażyna, Pluta-Olearnik Mirosława
Tytuł
Kreowanie lojalności klientów poprzez markę i jakość usług
Customers' Loylaty Creation through Brand Name and Quality of Services
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 51-58
Słowa kluczowe
Materiały konferencyjne, Marka produktu, Budowanie lojalności klienta, Usługi bankowe, Marketing partnerski, Jakość usług, Wyższe szkoły biznesu, Rynek usług edukacyjnych
Conference materials, Product brand, Cultivation customer loyalty, Banking services, Partnership marketing, Quality of services, Higher business schools, Education services market
Uwagi
summ.
Abstrakt
Orientacja marketingowa w zarządzaniu firmą powinna być skierowana na klienta, na jego potrzeby, życzenia i korzyści. Narzędziami przyciągającymi klienta mogą być: marka i jakość świadczonych usług. Autorki przedstawiają podział klientów na: stałych-lojalnych, niestałych-poszukujących i przypadkowych. W artykule szczegółowiej omówiono także wrocławskie usługi edukacyjne (wyższych szkół biznesu) oraz usługi finansowe (banki).

In this paper, an idea of loyalty is understood as a psychological notion which coincides with a perfect approval attitude of the customer. This attitude is moulded by one`s emotional experiences and a state of awareness. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu