- Autor
- Urbaniak Maciej
- Tytuł
- Postrzeganie jakości w marketingu dóbr produkcyjnych
Perception of Quality in the Marketing of Production Goods - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 75-82
- Słowa kluczowe
- Materiały konferencyjne, Marketing przemysłowy, Strategia produktu, Marketing-mix, Jakość
Conference materials, Industrial marketing, Product strategy, Marketing-mix, Quality - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autor przedstawił różnice między postrzeganiem produktów produkcyjnych przez nabywców przemysłowych, którzy przywiązują wagę do specyfikacji jakościowych produktu, a konsumentami indywidualnymi, którzy nie zawsze dostrzegają ich znaczenie. Produkt również posiada cechy materialne (jakość techniczna produktu) i cechy niematerialne (tzw. image produktu oraz firmy). Ważny wpływ jakości na postrzeganie firmy mają stosunki dostawca-odbiorca. Jakość jest w nich widziana w trzech wymiarach: technicznym; funkcjonalnym; ekonomicznym. Wymagania klientów stale ulegają zmianie dlatego też należy na bieżąco konfrontować je z rzeczywistymi oczekiwaniami nabywcy w stosunku do oferowanego produktu.
In the article has been described the perception of the quality from the three dimensions: technical, functional and economic. The technical quality corespondent to technical specifications, product documentation (in the phases of design and testing, production), legal bonds, product security certificates, contract technical specifications, assurance process equipment. (short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol