BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Garczarczyk Józef
Tytuł
Jakość usług jako jeden z elementów marketingu bankowego
Quality of Services as an Element of Bank Marketing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 101-112
Słowa kluczowe
Materiały konferencyjne, Usługi bankowe, Marketing bankowy, Strategia konkurencji, Jakość usług
Conference materials, Banking services, Bank marketing, Competition strategy, Quality of services
Uwagi
summ.
Abstrakt
Rozwój rynku bankowego w Polsce spowodował, iż oferty podażowe poszczególnych banków bardzo się upodobniły. Zwiększył się nacisk na obsługę klienta, czyli poziom i jakość usług, które stanowią teraz czynniki przewagi konkurencyjnej. W usługach bankowych można wyodrębnić trzy poziomy oczekiwań klientów: poziom usługi podażowej, która odzwierciedla pragnienia klientów; usługa odpowiednia, to co klient jest w stanie zaakceptować; usługa przewidywalna, to co klienci uważają, że powinni otrzymać.

Due to big competition on the market of financial services in Poland, banks' offers have become very similar. therefore, one of the more significant determinants of activity of a given bank is the level of quality of services provided by them. As it is difficult to define and to measure quality. identification of the attributes of quality of banking service is of crucial importance. The paper is devoted to this question. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu