- Autor
- Koniorczyk Grażyna, Sztangret Izabela
- Tytuł
- Promocja a komunikacja marketingowa przedsiębiorstw innowacyjnych
Promotion and Marketing Communications of Innovative Enterprises - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 147-156, 2 załączniki
- Słowa kluczowe
- Materiały konferencyjne, Studium przypadku, Promocja, Przedsiębiorstwo innowacyjne, Komunikowanie marketingowe
Conference materials, Case study, Promotion, Innovative enterprises, Marketing communication - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono różnicę między promocją a komunikacją marketingową. Promocją jest oddziaływanie na odbiorców danej firmy poprzez przekazywanie im informacji, które zwiększają ich wiedzę na temat artykułów danej firmy. Natomiast komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa rozumiana jest jako coś szerszego, jej oddziaływanie nie jest tylko skierowane na konsumenta ale także na dystrybutorów, liderów opinii. Duży nacisk w dzisiejszych czasach kładzie się na odpowiedni dobór możliwości komunikacyjnych. Dlatego bardzo ważna stała się Zintegrowana Komunikacja Marketingowa (Integrated Marketing Communication) IMC, która jest procesem rozwoju i zastosowania różnych form perswazyjnego programu komunikacyjnego. Jej celem jest określony wpływ na wyselekcjonowanych adresatów komunikatu. Autorka dołączyła do artykułu dwa załączniki. Załącznik 1: Struktura wybranych modeli komunikacji; załącznik 2: Poziom komunikacji marketingowej i korporacyjnej firm komputerowych.
The authors present distinction between promotion and marketing communication. This distinction improves definition of their roles in marketing conceptions (transaction and relationships marketing). The basic models of communication illustrates effective process of marketing communication, that builds long term relationships between enterprises and customers. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol