BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hirniak Jarosław
Tytuł
Problemy kształtowania kanałów dystrybucji w strategiach wejścia na rynek Ukrainy
Problems of Establishing the Channel of Distribution for Effective Penetrating the Ukrainian Market
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 175-177
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Kanały dystrybucji, Materiały konferencyjne
Multinational enterprise, Distribution channels, Conference materials
Uwagi
streszcz., summ..
Kraj/Region
Ukraina
Ukraine
Abstrakt
W referacie zawarto krótką charakterystykę podstawowych form wejścia przedsiębiorstw wielonarodowych na rynek Ukrainy oraz główne zagrożenia dla ich efektywnej działalności. Przedstawiono czynniki aktualnie przemawiające za wyborem eksportu i związane znim problemy kształtowania kanałów dystrybucji. Przeanalizowano funkcje związane z eksportem, które wykonują pośrednicy lokalni.(abstrakt oryginalny)

The major forms of foreign markets penetration by multinational companies are analyzed in the article, as wellas the typical factors to be taken into account when taking decision on the specific form of the company's presence in a foreign country.(short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu