- Autor
- Hirniak Jarosław
- Tytuł
- Problemy kształtowania kanałów dystrybucji w strategiach wejścia na rynek Ukrainy
Problems of Establishing the Channel of Distribution for Effective Penetrating the Ukrainian Market - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 175-177
- Słowa kluczowe
- Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Kanały dystrybucji, Materiały konferencyjne
Multinational enterprise, Distribution channels, Conference materials - Uwagi
- streszcz., summ..
- Kraj/Region
- Ukraina
Ukraine - Abstrakt
- W referacie zawarto krótką charakterystykę podstawowych form wejścia przedsiębiorstw wielonarodowych na rynek Ukrainy oraz główne zagrożenia dla ich efektywnej działalności. Przedstawiono czynniki aktualnie przemawiające za wyborem eksportu i związane znim problemy kształtowania kanałów dystrybucji. Przeanalizowano funkcje związane z eksportem, które wykonują pośrednicy lokalni.(abstrakt oryginalny)
The major forms of foreign markets penetration by multinational companies are analyzed in the article, as wellas the typical factors to be taken into account when taking decision on the specific form of the company's presence in a foreign country.(short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol