BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czekaj Janusz (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Metodyka wartościowania kompetencji pracowniczych
Methods of Employee Competence Valuation
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2005, nr 670, s. 5-18, bibliogr.10 poz.
Słowa kluczowe
Metody organizatorskie, Wartościowanie stanowisk pracy, Kompetencje, Energetyka cieplna
Organizational methods, Job evaluation, Competences, Thermal energetics
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule podjęto próbę rozwiązania problemu identyfikacji i oceny poziomu kompetencji pracowniczych poprzez wyrażenie i praktyczną kontrolę metodyki ich wartościowania. W zakończeniu podano przykład wykorzystania wartościowania kompetencji w przedsiębiorstwie energetyki cieplnej.

This article discusses the essence and significance of competence management in modern organisations. The author presents the evolution of approaches to work valuation. Hę discusses the principles behind the creation of a competence valuation system for posts in organizations and describes the valuation procedure. The author presents results from the application of competence valuation methodology for the creation of a tariff system at a domestic heat supply facility. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Bibliografia
Pokaż
  1. Borkowska S. [992],Jak wynagradzać, IOPM, Warszawa.
  2. Borkowska S. [2001], Strategie wynagrodzeń, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  3. Buła P., Czekaj J., Serda M., Teczkę J. [2002], Wdrażanie projektu systemu taryfowego MPEC Kraków SA (maszynopis).
  4. Caddy I. [2001], Orphan Knowledge: thie New Challenge for Knowledge Management, "Journal of Intellectual Capital", Vol. 2, No. 3.
  5. Martyniak Z. [1998], Metodologia wartościowania pracy, Wydawnictwo "Antykwa", Kraków.
  6. Mikuła B. [2001], W kierunku organizacji inteligentnej. Elementy nowoczesnego zarządzania, Wydawnictwo "Antykwa", Kraków.
  7. Oleksyn T. [1992], System oceny pracowników, ISSP, Warszawa.
  8. Oleksyn T. [1999], Zarządzanie kompetencjami w organizacji. Istota, cele, system, "Humanizacja Pracy. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi", nr 3.
  9. Steinmann H., Schreyög G. [1992], Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław.
  10. Thierry D., Sauret Ch., Monod N. [1994], Zatrudnienie i kompetencje w przedsiębiorstwie w procesach zmian, Poltext, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu