BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krzywicka-Zielińska Aleksandra, Tomaszkiewicz Joanna
Tytuł
Kształtowanie marketingowych strategii rozwoju przedsiębiorstwa
Development of Marketing Strategies of the Company
Źródło
Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 2000, nr 3, s. 251-256
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Formułowanie strategii przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Marketing strategy, Company development strategy, Formulation of business strategy, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł dotyczy zagadnienia kształtowania strategii marketingowej. Przedstawiono pojęcie strategii oraz proces formułowania strategii marketingowej. Następnie zaprezentowano cztery alternatywne strategie oparte na relacjach zachodzących między rynkiem a produktem: penetracja rynku, rozwój rynku, rozwój produktu, dywersyfikacja.

This paper describes development of marketing strategy. The authors present the definitions of strategies and the process of formulating strategy. Finally, they discuss the alternative growth strategies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1506-4530
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu