BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubacka-Góral Krystyna
Tytuł
Nowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa - Internet
The New Factor of Success - Internet
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 285-298, bibliogr.s.298
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Strategia przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne, Internet, Strategia sukcesu
e-business, Corporation strategies, Conference materials, Internet, Success strategy
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
Celem referatu jest przedstawienie korzyści, jakie mogą odnieść użytkownicy Internetu: firmy, ich dostawcy i klienci, wskazanie głownych zagrożeń dla uczestników globalnej sieci oraz sposób zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami. Autorka przedstawia przykłady wrocławskich firm, które dzięki wykorzystaniu Internetu odniosły znaczną przewagę nad konkurentami, a zarazem sukces rynkowy.

The article presents the advantages, which Internet offers companies and their clients, for example individualisation, great reductions in costs and comfort in running a business. The author carried out the researches in Wrocław and showed examples of firms, which thanks to the Internet achieved significant superiority and market success. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu