- Autor
- Kubacka-Góral Krystyna
- Tytuł
- Nowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa - Internet
The New Factor of Success - Internet - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 285-298, bibliogr.s.298
- Słowa kluczowe
- Biznes elektroniczny, Strategia przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne, Internet, Strategia sukcesu
e-business, Corporation strategies, Conference materials, Internet, Success strategy - Uwagi
- streszcz., summ..
- Abstrakt
- Celem referatu jest przedstawienie korzyści, jakie mogą odnieść użytkownicy Internetu: firmy, ich dostawcy i klienci, wskazanie głownych zagrożeń dla uczestników globalnej sieci oraz sposób zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami. Autorka przedstawia przykłady wrocławskich firm, które dzięki wykorzystaniu Internetu odniosły znaczną przewagę nad konkurentami, a zarazem sukces rynkowy.
The article presents the advantages, which Internet offers companies and their clients, for example individualisation, great reductions in costs and comfort in running a business. The author carried out the researches in Wrocław and showed examples of firms, which thanks to the Internet achieved significant superiority and market success. (MP) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol