- Autor
- Sieńko Barbara
- Tytuł
- Ekomarketing jako instrument budowania strategii przedsiębiorstwa
Ecomarketing as an Instrument of Building Enterprise's Strategy - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 299-309, bibliogr.s.308
- Słowa kluczowe
- Wzrost ekologicznie zrównoważony, Ekomarketing, Polityka ekologiczna przedsiębiorstwa, Marketing społeczny, Świadomość ekologiczna, Materiały konferencyjne, Strategia przedsiębiorstwa
Environmentally sustainable growth, Eco-marketing, Enterprises ecological politics, Social marketing, Ecological awareness, Conference materials, Corporation strategies - Uwagi
- streszcz., summ..
- Abstrakt
- Celem referatu jest prezentacja ekomarketingu jako instrumentu wykorzystywanego do realizacji ekologicznej strategii zarządzania firmą. Ekomarketing jest szczególnie ważny w procesie komunikacji z rynkiem, w wyniku którego klienci są przekonani o unikalności oferty firmy z punktu widzenia dbałości o środowisko i zapewnienia zrównoważonego wzrostu, co buduje jego przewagę konkurencyjną. (fragment z tekstu)
The article shows ecomarketing as an instrument of building enterprise's strategy. Ecomarketing is a kind of social marketing and it involves both actions for changing peoples attitudes towards environment and the impact of peoples verified awareness on their consumption preferences. The paper contain the analysis of the environment, inclusive the natural environment and the analysis of resources and capabilities within the firm which are major fectors in strategy. (MP) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol