- Autor
- Woźniak Agnieszka
- Tytuł
- Badania marketingowe źródłem sukcesu firmy
Marketing Research: a Source of Business Success - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 310-320, bibliogr.s.319-320
- Słowa kluczowe
- Materiały konferencyjne, Badania marketingowe, Informacja marketingowa, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie dla sukcesu
Conference materials, Marketing research, Marketing information, Marketing concept of the company, Management for success - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Tematem artykułu jest znaczenie badań marketingowych w budowaniu sukcesu firmy. Przedstawiono cel i przedmiot badań marketingowych oraz możliwe ich obszary, zwracając uwagę na ich przebieg i organizację dostosowaną do potrzeb i możliwości przedsiębiorstwa.
The subject of this article is importance of marketing research. Contemporary businesses, operating in more and more variable and complex environment, show great demand for marketing data. (MP) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol