BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Woźniak Agnieszka
Tytuł
Badania marketingowe źródłem sukcesu firmy
Marketing Research: a Source of Business Success
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 310-320, bibliogr.s.319-320
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Informacja marketingowa, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie dla sukcesu, Materiały konferencyjne
Marketing research, Marketing information, Marketing concept of the company, Management for success, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
Tematem artykułu jest znaczenie badań marketingowych w budowaniu sukcesu firmy. Przedstawiono cel i przedmiot badań marketingowych oraz możliwe ich obszary, zwracając uwagę na ich przebieg i organizację dostosowaną do potrzeb i możliwości przedsiębiorstwa.

The subject of this article is importance of marketing research. Contemporary businesses, operating in more and more variable and complex environment, show great demand for marketing data. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu