BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bogdan Jadwiga, Krzyżak Monika
Tytuł
Wrocławska prasa codzienna - medium komunikacji marketingowej
Wrocław Daily Press - Medium of Marketing Communication
Źródło
Prace Naukowe Instytutu Nauk Ekonomiczno-Społecznych Politechniki Wrocławskiej. Studia i Materiały (15), 1994, nr 50, s. 125-132, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Metody i narzędzia finansowej oceny przedsiębiorstwa i zarządzania finansami
Słowa kluczowe
Reklama prasowa, Prasa, Marketing mass mediów, Komunikowanie marketingowe, Techniki reklamy
Press advertising, Press, Mass media marketing, Marketing communication, Advertising technique
Uwagi
streszcz.; summ.
Abstrakt
Autorzy przedstawili rolę prasy codziennej w komunikacji marketingowej oraz zagadnienie chaosu i wrzawy reklamowej. Następnie zarysowali techniki reklamowe oraz bariery rynku ogłoszeniowego na przykładzie prasy wrocławskiej.

Crucial problems of marketing communication presented in daily press are considered. Special attention is paid to the advertising techniques and barriers of advertising market which have been described on the basis of the Wrocław daily press. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0239-3212
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu