BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zarzecki Dariusz
Tytuł
Wycena znaków firmowych i znaków towarowych
The Pricing of House Marks and Trademarks
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 869, s. 362-371
Słowa kluczowe
Materiały konferencyjne, Znaki towarowe, Znak firmowy, Wartości niematerialne
Conference materials, Trademarks, Trademark, Intangible asset
Abstrakt
Wyjaśniono pojęcie wartości niematerialnej. Przedstawiono metody wyceny znaków towarowych i firmowych.

The concept of non-material value is explained. The methods of house marks and trademarks pricing are presented.(MN)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu