- Autor
- Zarzecki Dariusz
- Tytuł
- Wycena znaków firmowych i znaków towarowych
The Pricing of House Marks and Trademarks - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 869, s. 362-371
- Słowa kluczowe
- Materiały konferencyjne, Znaki towarowe, Znak firmowy, Wartości niematerialne
Conference materials, Trademarks, Trademark, Intangible asset - Abstrakt
- Wyjaśniono pojęcie wartości niematerialnej. Przedstawiono metody wyceny znaków towarowych i firmowych.
The concept of non-material value is explained. The methods of house marks and trademarks pricing are presented.(MN) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol