BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żelazna Krystyna, Jeżewska-Zychowicz Marzena, Kowalczuk Iwona
Tytuł
Informacyjna rola reklamy w procesie podejmowania decyzji na rynku produktów żywnościowych
Informational Role of Advertisement in the Decision-Making Process in Food Product Market
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 413-424, bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Rynek żywności, Badania reklamowe, Efektywność reklamy, Materiały konferencyjne
Consumer behaviour, Food market, Advertising research, Advertising efficiency, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono wewnętrzne i zewnętrzne czynniki warunkujące spożycie żywności. Skupiono się na reklamie jako czynniku zewnętrznym wpływającym na wybór żywności. Na koniec przedstawiono wyniki badań na temat reklamy jako źródła informacji żywieniowej.

Advertisement is a factor which conditions the choice of food. The paper presents the results of the research conducted by the authors, concerning the role of advertisement as a source of information has been described in detail. Advertisement can broaden knowledge and awareness of consumers, it can also become an active of pro-health education. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu