- Autor
- Żelazna Krystyna, Jeżewska-Zychowicz Marzena, Kowalczuk Iwona
- Tytuł
- Informacyjna rola reklamy w procesie podejmowania decyzji na rynku produktów żywnościowych
Informational Role of Advertisement in the Decision-Making Process in Food Product Market - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 413-424, bibliogr. 16 poz.
- Słowa kluczowe
- Zachowania konsumenta, Rynek żywności, Badania reklamowe, Efektywność reklamy, Materiały konferencyjne
Consumer behaviour, Food market, Advertising research, Advertising efficiency, Conference materials - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Omówiono wewnętrzne i zewnętrzne czynniki warunkujące spożycie żywności. Skupiono się na reklamie jako czynniku zewnętrznym wpływającym na wybór żywności. Na koniec przedstawiono wyniki badań na temat reklamy jako źródła informacji żywieniowej.
Advertisement is a factor which conditions the choice of food. The paper presents the results of the research conducted by the authors, concerning the role of advertisement as a source of information has been described in detail. Advertisement can broaden knowledge and awareness of consumers, it can also become an active of pro-health education. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol