BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Śliwińska Krystyna
Tytuł
Postawy i aspiracje młodzieży akademickiej i kadry nauczającej jako podstawa tworzenia wizji szkoły XXI wieku
Attitudes and Aspirations of Students and Academic Staff as Basis for Creating the Vision of XXIst Century School
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 536-543
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Dydaktyka, Badania ankietowe, Materiały konferencyjne
Higher education, Teaching, Questionnaire survey, Conference materials
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badania ankietowego przeprowadzonego w lutym 2000 r. wśród studentów i pracowników naukowych Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Stanowią one podstawę do rozważań nad kierunkami rozwoju procesów dydaktycznych w szkole wyższej XXI wieku.

The question: how to educate students and what knowledge should be conveyed to them now that we face so many quick transformations - is urgent for those who to be in the lead on educational market. The paper deals with results of the research gathered from a questionnaire which was carried out in February 2000 among the students and teachers of the University of Economics in Katowice. The research dealt with attitudes and aspirations of the academic youth as well as of the teaching staff, considering the didactics and its directions of development in the higher school of the 21st century. They have become the groundwork for presentation of such problems as interdisciplinary teaching, change of a didactic paradigm or internationalisation school and of the teaching process. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu