- Autor
- Kolny Beata, Maciejewski Grzegorz
- Tytuł
- Metodyka badań zamożności oraz stylu życia konsumentów
The Research Methodology of Affluence and Consumers' Life Style - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 2, s. 503-511
- Słowa kluczowe
- Gospodarstwa domowe, Materiały konferencyjne, Metody badań konsumenckich, Budżet gospodarstwa domowego, Styl życia, Poziom życia, Warunki życia ludności
Households, Conference materials, Methods of consumer research, Budgets of households, Lifestyle, Living standard, People's living conditions - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Wskazano konieczność podjęcia badań stylu życia oraz zamożności konsumentów w warunkach transformacji społeczno-ekonomicznej na przełomie XX i XXI wieku. Omówiono źródła informacji wykorzystywane w tego typu badaniach.
The aim of this article is to present, in a very synthetic way, the basics and scopes of the research of affluence and consumers' life style. The complete assessment of affluence and consumers' life style requires many sources of information. It's then necessary to use primary sources as well as the secondary ones and to apply the field research methodology (first of all the polls and interviews), and desk research methodology.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol