BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grębowski Ryszard
Tytuł
Problemy i dylematy rynku i marketingu w organizacjach non-profit
Market and Marketing Problems and Dilemmas in Non-profit Organisations
Źródło
Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 2000, nr 4, s. 35-42, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Marketing usług, Marketing społeczny, Organizacje non-profit, Usługi społeczne niematerialne
Service marketing, Social marketing, Non-profit organisations, Non-material social services
Abstrakt
Artykuł dotyczy oceny sytuacji marketingu w organizacjach non-profit. Autor przedstawia pojęcie i cechy instytucji non-profit, charakteryzuje usługi non-profit w gospodarce rynkowej oraz prezentuje marketingową specyfikę tych instytucji.

The key issue of the article is marketing and its situation in the non-profit organisations. It presents the definition and features of such organisations, their services in the market economy, as well as their marketing peculiarity. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1506-4530
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu