BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szozda Natalia, Wąsowicz Marek
Tytuł
Wpływ skracania cyklu życia produktu na sposób zarządzania organizacjami
The Influence of Shortening of the Cycle Life Products on the Way of Management of Organizations
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1045, s. 610-617, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : zmiana a innowacyjność organizacji
Słowa kluczowe
Cykl życia produktu, Produkt, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Product life cycle, Product, Enterprise management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zdefiniowano produkt i krótki cykl życia produktu. Omówiono przyczyny skracania cyklu życia produktu oraz konsekwencje z tym związane. Na koniec przedstawiono problemy związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem wytwarzającym produkty o krótkim cyklu życia.

In recent years, The Cycle Life Products are shorten more and more. First of all, the reason is necessity of satisfying the needs of the customers which cause a huge quantity of the new innovations. According to the authors, if the organization want to work efficiently and effectively it has to change the way of management. It is necessary to introduce the elements of the process organization and the project organization. In this way, the organization will be developing faster and better adjusting to the needs of the customer. Thanks to it, the organization will be able to deal with the new challenges.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ber M. (2003), Jak rozwinąć skrzydła w schyłkowej branży, "Harvard Business Review", czerwiec.
  2. Clarke L. (1997), Zarządzanie zmianą, Gebethner & S-ka, Warszawa.
  3. Klaas T. (1998), Push vs. Pull - Concepts in Logistics Chain, CEMS Academic Conference, Louvain-la-Neuve, 7-9 maja.
  4. Kotler P. (1999), Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa.
  5. Sojkin B. (red.), (2003), Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa.
  6. Thomke S., Von Hippel E. (2004), Klienci w roli innowatorów. Nowy sposób na tworzenie wartości, "Harvard Business Review", czerwiec.
  7. Witkowski J. (2003), Zarządzanie łańcuchem dostaw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu