BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Śnihur Janusz
Tytuł
Zarządzanie jakością w banku jako przejaw innowacyjności organizacji
Management Display in Bank Quality as it Display Innovative of Organization
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1045, s. 629-639, bibliogr. 16 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : zmiana a innowacyjność organizacji
Słowa kluczowe
Banki, Zarządzanie jakością, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Innowacyjność przedsiębiorstw, Przegląd literatury
Banks, Quality management, Customer satisfaction management, Enterprise innovation, Literature review
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono politykę zarządzania jakością w banku, problem satysfakcji klienta jako wytyczną w zarządzaniu jakością oraz klienta i pracownika jako podmioty zarządzania przez jakość.

Conversions have caused fitting of level quality of bank services in polish banking trade for expectations of clients performing. And so banks as first have started process of improvement of services, through perfecting mainly and bringing up of qualification of staff and improvement technician of service activity of client. The present article moves questions in bank concerning construction quality services.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. Kramer T. (1998), Leksykon marketingu, PWE, Warszawa.
  2. Ansell T. (1997), Zarządzanie jakością w sektorze usług finansowych, Związek Banków Polskich, Warszawa.
  3. Garczarczyk J. (2004), Zarządzanie jakością usług w polskich bankach, "Bank i Kredyt" nr 1.
  4. Gray J.T., Harley T.W. (1996), Znaczenie jakości w działalności bankowej, Związek Banków Polskich, Warszawa.
  5. Hamrol A., Mantura W. (1998), Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa, Poznań.
  6. Janc A. (2002), Standardy kwalifikacyjne w bankowości polskiej na tle zmieniającej się roli kadr we współczesnym pośrednictwie finansowym. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra.
  7. Koch R. (1997), Słownik zarządzania i finansów. Narzędzia, terminy, techniki od A do Z, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  8. Finansowanie małych i średnich firm. Opinie przedsiębiorstw o poziomie cen produktów bankowych (2003), "Management" vol. 7, nr 2, Zielona Góra.
  9. Pacuła J. (2003), Strategie marketingowe banków wobec małych i średnich przedsiębiorstwo - cz. 2, "Marketing i Rynek", nr 2.
  10. Opolski K. (1997), Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem, Instytut Naukowo-Wydawniczy Olympus CEiRB, Warszawa.
  11. Prahalad C.K., Ramaswamy V. (2000), Co-opting Customer Competence, "Harvard Business Review", styczeń-luty.
  12. Szczepaniec M. (2003), Lojalność klientów banków w świetle badań empirycznych, "Marketing i Rynek" nr 1.
  13. System standardów kwalifikacyjnych w bankowości (1996), Związek Banków Polskich, Warszawa.
  14. Wilkinson A., McCabe D., Knights D. (1995), What is Happening in "Quality" in the Financial Service? "TQM Magazine", vol. 7, nr 4.
  15. Workflow Management Coalition: Terminology & Glassary (1999), WFMC, Hampshire.
  16. Woods J. (1998), The Six Values of a Quality Culture, "The Quality Yearbook", CWL Publishing Enterprises.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu