BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filkiewicz Sławomir
Tytuł
Internet jako nowoczesne narzędzie marketingowe w strategii dystrybucji firmy
The Internet as a Modern Marketing Instrument in Distribution Strategy of the Company
Źródło
Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 2000, nr 4, s. 239-263
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Handel elektroniczny, Internet, Rynki elektroniczne, Komputeryzacja sprzedaży, Rzeczywistość wirtualna, Reklama komputerowa
e-business, e-commerce, Internet, Electronic markets, Computerization of sales, Virtual reality, Computer advertising
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Obecnie sprzedaż przez Internet i sieć WWW zwiększa się bardzo dynamicznie na świecie. Autor omawia dotychczasowy rozwój oraz prognozy handlu elektronicznego (e-commerce) w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Europie Zachodniej i Polsce. Charakteryzuje wirtualne przestrzenie rynkowe: informacji, komunikacji, dystrybucji i transakcji oraz społeczności wirtualne. Zwraca uwagę na możliwości wykorzystania Internetu w działalności marketingowej i reklamowej, do wspierania sprzedaży, targowania się o cenę (aukcje online), a także w transakcjach "business-to-business" (w relacjach firma-firma).

The author discussed development of forecasts of electronic commerce in the USA, Japan, Western Europe and Poland. Characterised virtual spaces of market: information, communication, distribution, transaction and virtual siociety. The author paid attantion to possibilities of using the internet in marketing and advertising activity, to support of sales, on-line auction and "business-to-business" transactions. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1506-4530
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu