- Autor
- Bąk Andrzej
- Tytuł
- Conjoint Analysis jako metoda pomiaru postaw o preferencji konsumentów
Conjoint Analysis as a Method of Measurement of Attitudes and Prederences of Consumers - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 856, s. 69-81, bibliogr. 26 poz.
- Słowa kluczowe
- Metody pomiarowe, Badania marketingowe, Badanie rynku, Metody badań konsumenckich, Zachowania konsumenta, Decyzje konsumenckie, Materiały konferencyjne
Measuring methods, Marketing research, Market research, Methods of consumer research, Consumer behaviour, Consumer decision, Conference materials - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- W artykule omówiono teorię użyteczności jako podstawę teoretyczną wykorzystywaną w badaniach postaw i preferencji konsumenta. Przedstawiono podstawowe cechy wybranych metod "conjoint analysis" oraz wskazano niektóre kierunki badań zmierzajacych do identyfikacji własności aplikacyjnych wybranych algorytmów "conjoint analysis" stosowanych do pomiaru preferencji konsumentów.
The paper presents utility theory as a theoretical base used in investigations of attitudes and preference. Article introduces basic features of select methods of conjoint analysis and points some directions of research aiming to identification of property of selected algorithms of conjoint analysis used in measurement of preferences of consumers. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol