BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Plebańczyk Katarzyna
Tytuł
Public relations w Starym Teatrze - studium jednego przypadku
Public Relation Campaign of Stary Teatr in Cracow in 1991
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, 2001, nr 3, s. 207-215, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Organizacje non-profit, Instytucje kultury, Promocja przedsiębiorstwa, Public relations
Non-profit organisations, Cultural institutions, Promotion of enterprise, Public relations
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono przebieg wydarzeń z 1991 roku związanych z zamknięciem Teatru Starego w Krakowie oraz działania o charakterze public relations jakie miały wtedy miejsce.

What is and what should be the image of the theatre in contemporary Poland? The author is considering connotations and relationships between culture and economy. A critical review is based on the example of public relations campaign of Stary Teatr in Cracow in 1991. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1896-6519
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu