BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobiegała-Korona Barbara
Tytuł
Plan marketingowy jako narzędzie walki konkurencyjnej
Markeing Plans as an Instrument of Competition
Źródło
Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, 1997, t. 73 (LXXIII), s. 96-108
Słowa kluczowe
Plan marketingowy, Konkurencja, Strategia marketingowa
Marketing plan, Competition, Marketing strategy
Abstrakt
Autorka przedstawiła cele i rodzaje planu marketingowego. Aby był poprawnie zbudowany należy podzielić go na kilka segmentów: streszczenie; wprowadzenie; analiza sytuacji; możliwości i problemy; cele marketingowe; strategie marketingowe; taktyki marketingowe; dane finansowe. Taki plan zapewnia proces planowania walki konkurencyjnej. Do jego stworzenia potrzebne są wnikliwe analizy konsumentów, konkurentów oraz innych czynników środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo.

The author presents the aims and kinds of marketing plan. Properly designed plan should be divided into a few segments: summary; introduction; situation's analysis; possibilities and problems; marketing aims; marketing strategies; marketing tactics; financial data. To establish such a plan, the analyses of consumers, competitors and other factors of an enterprise's environment are needed. (MN)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0239-9512
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu