BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skalik Jan
Tytuł
Konsorcjum jako organizacyjna forma wzmocnienia strategicznego małych i średnich przedsiębiorstw
Consortium as an Organizational form of Small and Medium Enterprises' Strategic Reinforcement
Źródło
Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Konferencje (23), 2003, nr 73, s. 244-248, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Organizacja i zarządzanie, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku, Konsorcjum
Organisation and management, Enterprise management, Small business, Enterprises functioning in the market, Consortium
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
W referacie przedstawiono możliwości wzmocnienia strategicznego małych przedsiębiorstw przez integrację działań logistycznych w ramach konsorcjum powołanego w sektorze hurtowni motoryzacyjnych. (oryg. streszcz.)

The paper provides possibilities of strategic reinforcement of small and medium enterprises through integration logistics actions within the confines of consortium created in motor accessories warehouses sector. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Czubała A., Dystrybucja produktów, Warszawa, Wydawnictwo Ekonomiczne S. A., 2001.
  2. Stecki L., Konsorcjum,Toruń, TNOiK "Dom Organizatora", 1997.
  3. Wasiewicz M., Organizacja i funkcjonowanie grupy zakupowej na przykładzie Konsorcjum Motoryzacyjnego, Wrocław, Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, praca dyplomowa, 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-9484
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu