BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piwoni-Krzeszowska Estera
Tytuł
Partnerstwo z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego w Polsce
Customer Partnership in Poland's Spirits Producers
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1025, s. 51-60, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii
Słowa kluczowe
Przemysł spirytusowy, Strategia obsługi klienta, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Badania ankietowe
Distilling industry, Customer service strategy, Enterprise-customer relationship, Customer Relationship Management (CRM), Questionnaire survey
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano przesłanki kształtowania partnerstwa z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego w Polsce oraz wyniki badań przeprowadzonych wśród 78% spośród tych przedsiębiorstw. Na postawie wyników badań omówiono aspekt organizacyjny, instrumentalny oraz informacyjny kształtowana partnerstwa z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego w Polsce.

Partner relationships between an enterprise and selected customers provide the basis of achievement a competitive advantage thanks to a customer service system and solutions that increase the costs of changing the supplier. Research into the industry of spirits producers has shown that an effective building partner relationships with customer requires the use of comprehensive customer relationship creation solutions.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Krupski R., Piwoni-Krzeszowska E., Współpraca przedsiębiorstw jako strategiczna przewaga konkurencyjna, [w:] W postukiwaniu przewag konkurencyjnych, red. J. Czarnota, M. Moszkowicz, Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2003.
  2. Piwoni-Krzeszowska E., Kształtowanie partnerstwa z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego, AE, Wrocław 2003, praca doktorska.
  3. Piwoni-Krzeszowska E., Partnerstwo w analizie klientów, [w:] Najnowsze instrumenty opisu organizacji, t. II, red. W. Cieśliński, Wydawnictwo Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2002.
  4. Piwoni-Krzeszowska E., Zmiany postaw i zachowań pracowników na potrzeby stosowania koncepcji CKM (Customer Relationship Management), [w:] Zmiana warunkiem sukcesu. Transformacja przedsiębiorstw - problemy, metody, efekty, red. J. Skalik, AE, Wrocław 2001, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 916, t. II.
  5. Obłój K., Tworzywo skutecznych strategii. PWE, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu