BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sołoducho-Pelc Letycja
Tytuł
Społeczne cechy przedsiębiorcy z Dolnego Śląska
Social Traits of an Enterpreneur from Lower Silesia
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1025, s. 90-97, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii
Słowa kluczowe
Przedsiębiorca, Przedsiębiorczość, Rozwój przedsiębiorczości, Postawy społeczne, Badania ankietowe
Entrepreneur, Entrepreneurship, Entrepreneurship development, Social attitudes, Questionnaire survey
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono społeczne cechy przedsiębiorcy w świetle zarówno teorii jak i badań naukowych, w szczególności w odniesieniu do wyników badań ankietowych przedsiębiorców z Dolnego Śląska przeprowadzonych przez autorkę.

The paper applies the analysis of the general traits of entrepreneurs from Lower Silesia. In this study of small firms, based on what the author had observed of entrepreneurs over one year period, she went to describe the social traits of a typical businessman.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bratnicki M., Refleksje teoretyka nad przedsiębiorczością i przedsiębiorcami współczesnego biznesu, "Przegląd Organizacji" 2001, nr 5.
  2. Paris S., Are Entrepreneurs Born or Made? Kauffman Center for Entrepreneurial Leadership 1999, http://www.celcee.edu/products/digest/99Dig-l.html
  3. Gruszecki T., Przedsiębiorca teorii ekonomii, Cedor 1994.
  4. Kets de Vries M.F.R., The Dark Side of Entrepreneurship, "Harvard Business Review" 1985, nr 6.
  5. Piasecki B., Przedsiębiorczość i mała firma. Teoria i praktyka, UL, Łódź 1998.
  6. Przedsiębiorczość a strategie konkurencji, red. T.P. Tkaczyk, SGH, Warszawa 2000.
  7. Przedsiębiorczość i rozwój firmy, red. J. Targalski, AE, Kraków 1999.
  8. Schumpeter J.A., Teoria rozwoju gospodarczego, PWN, Warszawa 1960.
  9. Wierzba B., Filipiak E., Czerwińska M., Przedsiębiorczość. Fundacja Gospodarcza w Gdyni, Gdynia 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu