BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niestrój Roman (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Kontrola sprzedaży
Sales Control
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2004, nr 663, s. 95-101, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Kontrola sprzedaży, Marketing strategiczny
Sale, Sales control, Strategic marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
W działalności marketingowej szczególnie ważna rola przypada kontroli sprzedaży. W artykule przedstawiono znaczenie i zakres kontroli sprzedaży oraz stosowanych w tej dziedzinie wielkości kontrolnych. Omówiono kontrolę: transakcji, procesu sprzedaży i wyników sprzedaży.

Sales control is an important element of marketing management. It permits the review of marketing activity and the identification of the company's strengths, weaknesses and their causes. Effective auditing foremost requires deciding on the proper combination of control values and their measures. The registration and analysis of sales seems an obvious and relatively simple task, yet when confronted with real conditions and measurement opportunities, many questions requiring clarification arise with respect to sales control. In this paper, the author attempts to show the significance of the sales control process and the possibilities of using specific measures in this field. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gordon L, Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  2. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Prentice-Hall International Inc., Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  3. Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 2002.
  4. Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
  5. Sierpińska M., Niedbała B., System controllingu operacyjnego w przedsiębiorstwie, AE w Krakowie, Kraków 2001.
  6. Wilson M., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Stalowa Wola 1993
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu