BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bąk-Filipek Ewa
Tytuł
Zachowania konsumentów na rynku produktów mięsnych
The Behave the Consumer on the Meat Market
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 12-15, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Mięso, Mięso wołowe, Przemysł mięsny, Rynek mięsny
Consumer behaviour, Meat, Beef meat, Meat industry, Meat market
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Scharakteryzowano rynekk mięsa wołowego w Polsce w latach 1997-2002.

The main objective of this paper is to analyse the changes in the meat industry and on the beef market in Poland and in the beef consumption. This article shows economic and organisational situation in the meat industry and on the beef market in 2001. This work presents the reaction of beef market to the BSE crisis. This article shows behave the consumers on the meat market in Poland, in particular on the beef market. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chmielewska B. (2003): Wybrane problemy zróżnicowania konsumpcji w gospodarstwach domowych. IERiGZ, Warszawa.
  2. Golubicka B., Kwasek M. (2000): Zróżnicowanie spożycia żywności w Polsce w świetle wyników badań budżetów gospodarstw domowych. IERiGZ, Warszawa.
  3. Urban R., Wigier M. (2000): Rynek mięsa wołowego. [W:] Opcje strategiczne dla sektora agrobiznesu. FAPA, Warszawa, s. 505-530.
  4. Rynek mięsa. Raport rynkowy ARR i IERiGZ, październik 2002, s. 14-22.
  5. Rolnictwo w I półroczu 2001 r., GUS, Warszawa 2001.
  6. Wojtyra W. (2000): Rynek mięsa. FAPA, Warszawa, s. 7-11, 52-53.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu