- Autor
- Łącka Irena
- Tytuł
- Wykorzystanie franchisingu w polskim handlu produktami spożywczymi
The Role of Franchising in Polish Trade of Food Products - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 85-89, bibliogr. 3 poz.
- Słowa kluczowe
- Małe i średnie przedsiębiorstwa, Franchising, Przemysł spożywczy, Handel artykułami żywnościowymi
Small business, Franchising, Food industry, Food trade - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono franchising jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Omawia zalety i wady takiej formy współpracy dla franchisodawcy i biorcy. Zaprezentowano możliwości wykorzystania franchising w polskim handlu artykułami spożywczymi oraz przedstawiono przykłady sieci franchisingowych w tym sektorze i efekty ich działań. (oryg. streszcz.)
The article presents franchising agreement as development factor of small and medium-size business. The paper discusses advantages, disadvantages for both the franchising and the franchisee this co-operation. The author presents usage possibilities franchising in Polish trade of food products, examples affranchising network's in this sector and results their activity. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Europejski Kodeks Etyczny Franchisingu, http://franchising.info.pl http://www.franchising.info.pl
- Mendelsohn M. red. (1993): Franchising in Europe. Cassel, London.
- Tokaj-Krzewska A. (1999): Franchising. Strategia rozwoju mafych firm w Polsce. Difin, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol