BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łągiewka Piotr
Tytuł
Wpływ wybranych cech demograficznych na postrzeganie jakości żywności przez polskich konsumentów
Influence of Selected Demographic Features on Perception of Food Quality by Polish Consumers
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 90-96, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Konsumencka ocena jakości, Jakość produktów żywnościowych, Cechy demograficzne, Konsumencka ocena produktu
Consumers' quality assessment, Quality of food products, Demographic characteristics, Consumer Product Rating
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest analiza wzajemnych relacji wybranych cech demograficznych i deklarowanych przez polskich konsumentów wyznaczników cech jakościowych produktów żywnościowych. (skróc. oryg. streszcz.)

Demographic and economic features determine behaviours of various ' goods consumers - food also. One of consumers ' behaviours aspect on the food market are their feeding customs, and among them -perception of factors that mark food quality. Purpose of that elaboration is to analyse mutual relations between selected demographic features and determinants of food products ' quality features which are declared by Polish consumers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Cyrzanowski B. (red.) (1984): Mała Encyklopedia Jakości, część 1. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne.
  2. Holzer J.Z. (1999): Demografia. PWE, Warszawa.
  3. Sznajder M., Senauer B., Asp E., Kinsey J. ( 1998): Zmieniający się konsument żywności. Horyzont, Poznań.
  4. Zalewski R., Maleszka A. ( 1995): Quality - zarządzanie jakością. Centrum Rozwoju Rachunkowości i Finansów Ltd.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu