- Autor
- Matysik Renata
- Tytuł
- Żywność wygodna w opinii konsumentów
Convenience Food in Opinion of Consumers - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 101-104, bibliogr. 5 poz.
- Słowa kluczowe
- Badania konsumenckie, Żywność wygodna, Badanie żywności, Handel artykułami żywnościowymi, Produkcja żywności, Ochrona konsumenta, Konsumpcja żywności, Jakość produktów żywnościowych
Consumer research, Convenience food, Food research, Food trade, Food production, Consumer protection, Food consumption, Quality of food products - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Transformations, which take place in a people's life style during years, has influenced on the way of food choosing. Nowadays there is growing interest of consumers in easy and quick possibility of meal preparation. These expectations are realized by a wide group of foodstuffs, called "convenience food". These products require (or not) a short time of preparation to be ready to eat. Consumers value especially a good quality, trade mark and taste of these products. (original abstract)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Górska-Warsewicz H. (2003): Innowacje produktowe w opinii konsumentów. Przemysł Spożywczy nr 3, s. 36.
- Imbs B. (1997): Rynek żywności wygodnej. Przemyśl Spożywczy, nr 7, s. 42.
- Słowiński W., Remiszewski M. (1996): Koncentraty spożywcze - żywność wygodna i szybka. Przemysł Spożywczy, nr 8, s. 25.
- Żywność wygodna i żywność funkcjonalna (1999). Praca zbiorowa pod red. F. Świderskiego. Wydawnictwa Naukowo- Techniczne, Warszawa, s. 7.
- www.poradnikhandlowca.com.pl - archiwum 5/2001.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol