- Autor
- Sznajder Michał, Goryńska Elżbieta
- Tytuł
- Konsument pieczywa w Polsce
Consumer of Bakery Products in Poland - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 142-146, bibliogr. 3 poz.
- Słowa kluczowe
- Ochrona konsumenta, Przemysł spożywczy, Badanie żywności, Konsument, Gospodarka żywnościowa
Consumer protection, Food industry, Food research, Consumer, Food economy - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Przedstawiano wyniki ogólnopolskich badań ankietowych dotyczących częstości spożywania pieczywa w zależności od: wieku, płci, wielkości gospodarstwa domowego, miejsca zamieszkania, wykształcenia, dochodu i źródła dochodu. (skróc. oryg. streszcz.)
Questionary research of Polish people food habits were carried out and the results showed that consumption of bakery products in Poland has a common character. Bakey products are consumed for breakfast 96,1% of people, 7,6% for lunch, 15% for afternoon tea, 87,2% for dinner and 21,9% between meals. The level of bakery products consumption depends on age, sex, domicile, household, education, income and source maintenance. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Górska-Warsewicz E. (2001): Zachowania konsumentów na rynku pieczywa w Polsce. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7.
- Rocznik statystyczny GUS (1993-2001).
- Wolanin-Jarosz E. : Zwyczaje żywieniowe jako czynnik determinujący zachowanie konsumentów na rynku artykułów spożywczych. Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, nr 558.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol