BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sznajder Michał, Goryńska Elżbieta
Tytuł
Konsument pieczywa w Polsce
Consumer of Bakery Products in Poland
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 142-146, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Ochrona konsumenta, Przemysł spożywczy, Badanie żywności, Konsument, Gospodarka żywnościowa
Consumer protection, Food industry, Food research, Consumer, Food economy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Przedstawiano wyniki ogólnopolskich badań ankietowych dotyczących częstości spożywania pieczywa w zależności od: wieku, płci, wielkości gospodarstwa domowego, miejsca zamieszkania, wykształcenia, dochodu i źródła dochodu. (skróc. oryg. streszcz.)

Questionary research of Polish people food habits were carried out and the results showed that consumption of bakery products in Poland has a common character. Bakey products are consumed for breakfast 96,1% of people, 7,6% for lunch, 15% for afternoon tea, 87,2% for dinner and 21,9% between meals. The level of bakery products consumption depends on age, sex, domicile, household, education, income and source maintenance. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Górska-Warsewicz E. (2001): Zachowania konsumentów na rynku pieczywa w Polsce. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7.
  2. Rocznik statystyczny GUS (1993-2001).
  3. Wolanin-Jarosz E. : Zwyczaje żywieniowe jako czynnik determinujący zachowanie konsumentów na rynku artykułów spożywczych. Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, nr 558.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu