- Autor
- Sznajder Michał, Majorek Jakub
- Tytuł
- Klasyfikacja usług i produktów agroturystyki właściwej
Classification of the Services and Products of Proper Agrotourism - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 3, s. 147-149, bibliogr. 3 poz.
- Słowa kluczowe
- Usługi turystyczne, Produkt turystyczny, Agroturystyka
Tourism services, Tourist product, Agrotourism - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono definicję agroturystyki właściwej oraz dokonano klasyfikacji produktów w ramach czterech grup: praca w gospodarstwie, kontakt ze zwierzętami, etnografia, poznawanie procesu przetwórczego. (skróc. oryg. streszcz.)
The definition of agrotourism proper was presented and products classification of agrotourism proper was made including four groups: work at the farm, stay with animals, ethnography, get to know the process of making agricultural products. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Lane B., Majewski J. (2001): Turystyka wiejska a rozwój lokalny. Fundacja Fundusz Współpracy, Poznań.
- Middleton V.T.C. (1996): Marketing w turystyce. Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa.
- Sznajder M., Przezbórska L. (2003): An Attempt of Classification of Agrotourism/Rural Tourism Products. Roczniki Naukowe SERiA, Koszalin.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol