BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwowski Jan, Witek Jolanta
Tytuł
Sprzedawcy - ważny czynnik sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
Sales Force - Key Factor in a Company's Way to the Market Success
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 1997, nr 1, s. 61-67
Słowa kluczowe
Sprzedaż osobista, Zawód sprzedawcy, Charakterystyka sprzedawcy, Osobowość sprzedawcy
Personal selling, Profession of a seller, Salesman characteristics, Salesman's personality
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule skoncentrowano rozważania na roli, jaką odgrywają sprzedawcy w przedsiębiorstwie. Wskazano na problematykę doboru personelu i doskonalenia umiejętności sprzedawców. Zasygnalizowano wymagane cechy osobowości, zakres wymaganej wiedzy oraz zagadnienie oceny sprzedawców.

Sale is one of the very important marketing function. A company is not able to work without it. Therefore, management should focus on sales force. Its skills and performance is the key factor determining sales success. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu