BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lewandowska Justyna
Tytuł
Strategia efektywnej obsługi konsumenta jako instrument kształtujący zintegrowany łańcuch dostaw
The Strategy of Efficient Consumer Response
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2000, nr 1, s. 17-27
Słowa kluczowe
Przewaga konkurencyjna, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Strategia logistyczna, Logistyka dystrybucji, Łańcuch dostaw
Competitive advantage, Customer service, Customer service strategy, Logistic strategies, Distribution logistics, Supply chain
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest charakterystyka strategii efektywnej obsługi konsumenta (Efficient Consumer Response - ECR) jako instrumentu kształtowania przewagi konkurencyjnej. Strategia ECR umożliwia podniesienie poziomu obsługi konsumenta z jednoczesnym obniżeniem zapasów i kosztów. Strategia ta oferuje nowy rodzaj współpracy partnerów handlowych polegający na bliższej integracji, przenosząc element walki konkurencyjnej z poziomu konkurowania pojedynczych przedsiębiorstw na poziom konkurowania łańcuchów dostaw.

The subject of this article is profile of the Efficient Consumer Response (ECR) as an instrument of shaping of competition superiority. The ECR strategy makes possible to raise level of consumer response and reduce reserves and costs. The strategy offers new type of trade partners cooperation based on closer integration. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-2168
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu