BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sojkin Bogdan
Tytuł
Marketingowy system informacyjny w procesie planowania marketingowego przedsiębiorstwa
Marketing Information System in Process of Marketing Planning of Enterprises
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2000, nr 1, s. 41-50
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Marketingowy system informacyjny, System informacyjny przedsiębiorstwa, Podejmowanie decyzji marketingowych, Informacja w podejmowaniu decyzji, Planowanie marketingowe
Corporation strategies, Marketing information system, Information system of enterprises, Marketing decision making, Information in decision making, Marketing planning
Abstrakt
Autor skoncentrował rozważania wokół zagadnienia uwarunkowań informacyjnych w planowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Podejmowanie właściwych decyzji marketingowych generowane jest w dużym stopniu przez posiadane zasoby informacyjne, umiejętności pozyskiwania nowych informacji oraz ich właściwe wykorzystanie.

The author concentrates on information conditions in planning of marketing strategy of enterprises. Making right decision is generate by information resources, abilities of gain new information. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-2168
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu