BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strojny Szymon
Tytuł
Polityka rabatowa jako element strategii cenowej przedsiębiorstwa
Discount Policy as an Element of Enterprises Price Strategy
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2000, nr 1, s. 86-97
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo produkcyjne, Ceny, Marketing-mix, Strategia przedsiębiorstwa, Strategia marketingowa, Strategia cen, Polityka cen sprzedaży, Promocja sprzedaży
Production enterprise, Prices, Marketing-mix, Corporation strategies, Marketing strategy, Pricing strategies, Selling price policy, Selling promotion
Abstrakt
Celem artykułu jest ukazanie znaczenia polityki rabatowej w strategii cenowej przedsiębiorstwa produkcyjnego. Autor definiuje pojęcie ceny i rabatu. Następnie poddaje analizie różnego rodzaju czynniki, które należy wziąść pod uwagę przy tworzeniu systemu rabatów, a które mogą wpływać na skuteczność całej strategii cenowej firmy.

The article shows meaning of discount policy in price strategy of production company. The author defines concept of price and discount. Next analysed different factors which have an influence on discount system. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-2168
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu