BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nogalski Bogdan, Posadzińska Iwona
Tytuł
Marketing zakupów jako czynnik sprzyjający osiąganiu sukcesu przez przedsiębiorstwo
Purchase Marketing as a Factor Supporting Generation of Success by a Business
Źródło
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2005, nr 4, s. 331-337, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Marketing zakupów, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Rozwój przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Buyer marketing, Small business, Enterprise development, Case study
Uwagi
summ., streszcz.enie
Kraj/Region
Województwo kujawsko-pomorskie
Kujawsko-Pomorskie Voivodeship
Abstrakt
Marketing w procesie zaopatrzenia stanowi ważną część ogólnej koncepcji marketingu w sferze business to business. W artykule przedstawiono wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w grupie małych i średnich przedsiębiorstw. Dane dotyczą celów realizowanej przez nie działalności gospodarczej oraz rozwiązań stosowanych w sferze zaopatrzenia, z uwzględnieniem powiązań z rynkami zagranicznymi.(abstrakt oryginalny)

Marketing in the process of supplies constitutes a crucial part of general marketing concept in the business to business sphere. The article presents results of empirical research carried out on the territory of the Kujawsko-Pomorskie province in a group of small and medium size enterprises. The data refer to the goals of business run by them as well as solutions employed within the sphere of supplies, taking account foreign market links.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Drucker P., (1976), Skuteczne zarządzanie, PWN, Warszawa.
  2. Nogalski B., Hałaczkiewicz M., Witt J., (1999), Restrukturyzacja procesowa w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami, TNOiK, Bydgoszcz.
  3. Webber R.A., (1996), Zasady zarządzania organizacjami, PWE, Warszawa.
  4. Wojciechowski T., (1999), Zarządzanie sprzedażą i zakupem materiałów, PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1732-1565
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu