BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nogalski Bogdan, Szpitter Agnieszka
Tytuł
Budowa silnej marki jako droga do sukcesu przedsiębiorstwa
Build the Strong Brand as a Way of Enterprise Success
Źródło
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2005, nr 4, s. 338-344, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Strategia sukcesu, Marka przedsiębiorstwa, Wartość przedsiębiorstwa
Success strategy, Enterprise's brand, Enterprise value
Uwagi
summ., streszcz.enie
Abstrakt
Przedsiębiorstwa muszą oferować konsumentom coś specjalnego i to implikuje wybór jednego lub kilku rynków docelowych zamiast kreowanie masowego produktu. Marka nie może być wszystkim dla wszystkich ponieważ nie dotrze ze swoim przekazem. Marka musi się wyróżniać. Przede wszystkim chodzi o dostarczenie konsumentom wartości w przeciwnym razie przedsiębiorstwa i ich marki mogą zniknąć z rynku w erze ekonomii wartości.(abstrakt oryginalny)

Companies have to offer consumers something special and that implies targeting the chosen few instead of the masses. Brand cannot be all things to all men without watering down message. The brand has to give of itself, the company has to give of itself, and management has to give of itself. Above all, it is a matter of providing people with something of great value, otherwise companies and their brands will vanish in the new value economy.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Rożyński P. (2005), Heyah kontra Sami Swoi, "Gazeta Wyborcza" nr 95.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1732-1565
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu