- Autor
- Bieniasz Anna, Wysocki Feliks
- Tytuł
- Statystyczna identyfikacja strategii marketingowych banków spółdzielczych
Statistical Identification of Marketing Strategies Cooperative Banks - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 5, s. 5-10, tab., bibliogr. 5 poz.
- Słowa kluczowe
- Banki spółdzielcze, Strategia marketingowa, Wielowymiarowa analiza statystyczna
Cooperative banks, Marketing strategy, Multi-dimensional statistical analysis - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autorzy podjęli próbę identyfikacji strategii marketingowych banków spółdzielczych, z wykorzystaniem statystycznej analizy wielowymiarowej. Rozpoznanie strategii marketingowych przeprowadzili w bankach spółdzielczych zrzeszonych w Gospodarczym Banku Wielkopolskim S.A. w Poznaniu.
The main objective of this paper is a statistical identification of marketing strategies cooperative banks. Recognition of strategies was realized in cooperative banks affiliated by GBW S.A. in Poznań and was limited to the one of phase of a marketing strategy formulation, connected with selection of elements marketing-mix. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Bauer H.P., Tirarne H. (1990): Marketing -jak to robią inni. Przegląd Organizacji, nr 12.
- Dietl J. (1985): Marketing. PWE, Warszawa.
- Pociecha J. (1996): Metody statystyczne w badaniach marketingowych. PWN, Warszawa.
- Wysocki F. ( 1999a): Metody statystyczne w badaniu strategii marketingowych w polskim przemyśle mleczarskim. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, tom 88, zeszyt l, s. 61-76.
- Wysocki F. (1999b): Statystyczna identyfikacja strategii marketingowych firm mleczarskich w Polsce. PTPN, Prace Komisji Nauk Rolniczych i Komisji Nauk Leśnych, tom 87.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol