BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bieniasz Anna, Wysocki Feliks
Tytuł
Statystyczna identyfikacja strategii marketingowych banków spółdzielczych
Statistical Identification of Marketing Strategies Cooperative Banks
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 5, s. 5-10, tab., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Banki spółdzielcze, Strategia marketingowa, Wielowymiarowa analiza statystyczna
Cooperative banks, Marketing strategy, Multi-dimensional statistical analysis
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorzy podjęli próbę identyfikacji strategii marketingowych banków spółdzielczych, z wykorzystaniem statystycznej analizy wielowymiarowej. Rozpoznanie strategii marketingowych przeprowadzili w bankach spółdzielczych zrzeszonych w Gospodarczym Banku Wielkopolskim S.A. w Poznaniu.

The main objective of this paper is a statistical identification of marketing strategies cooperative banks. Recognition of strategies was realized in cooperative banks affiliated by GBW S.A. in Poznań and was limited to the one of phase of a marketing strategy formulation, connected with selection of elements marketing-mix. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bauer H.P., Tirarne H. (1990): Marketing -jak to robią inni. Przegląd Organizacji, nr 12.
  2. Dietl J. (1985): Marketing. PWE, Warszawa.
  3. Pociecha J. (1996): Metody statystyczne w badaniach marketingowych. PWN, Warszawa.
  4. Wysocki F. ( 1999a): Metody statystyczne w badaniu strategii marketingowych w polskim przemyśle mleczarskim. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, tom 88, zeszyt l, s. 61-76.
  5. Wysocki F. (1999b): Statystyczna identyfikacja strategii marketingowych firm mleczarskich w Polsce. PTPN, Prace Komisji Nauk Rolniczych i Komisji Nauk Leśnych, tom 87.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu