BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jagoda Jerzy, Wudarzewski Włodzimierz
Tytuł
Wpływ rozwiązań strukturalnych na kształtowanie systemu informacyjnego w obszarze marketingowym firmy "X" - doświadczenia praktyczne
Structural Solutions and Their Impact on Shaping Information System for the Marketing of an 'X'firm - Practical Recommendations
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 861, s. 81-87
Słowa kluczowe
System informacyjny przedsiębiorstwa, Diagnozowanie organizacji, Informacja marketingowa, Materiały konferencyjne
Information system of enterprises, Organisation diagnosis, Marketing information, Conference materials
Abstrakt
Przedmiotem opracowania jest opis i ocena stanu organizacyjnego i informacyjnego w obszarze "sprzedaż i marketing" w przedsiębiorstwie rynkowym. Rozważania oparto na doświadczeniach dużej firmy, w opracowaniu określanej jako Firma "X". Autorzy proponują nową organizację marketingu, wskazując równocześnie na konsekwencje zmian w systemie informacyjnym firmy.

The subject of the paper constitutes a description and assessment of organisational and informational condition of a market enterprise in " sales in marketing" fields of activity. Considerations have been based on the empirical data of a big firm, herein called Firm 'X'. The authors propose a new form of organising firm's information system. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu