BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowal Witold
Tytuł
Kontrola aktywności marketingowej przedsiębiorstwa - jej aspekt strategiczny i taktyczny
Enterprise Marketing Activity Control - Strategy and Tactics
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 861, s. 129-142
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Kontrola marketingowa, Efektywność marketingu, Informacja marketingowa, Controlling, Materiały konferencyjne
Marketing management, Marketing control, Marketing efficiency, Marketing information, Controlling, Conference materials
Abstrakt
W artykule skoncentrowano się na istocie zarządzania marketingowego w powiązaniu z controllingiem oraz na kontroli marketingowej na poziomie strategicznym i w skali planowania rocznego (taktycznego). Autor wymienia trzy rodzaje źródeł danych w kontroli aktywności marketingowej przedsiębiorstwa: 1)dane wewnętrzne, 2)dane z badań syndykatowych, 3)dane z badań realizowanych indywidualnie dla zleceniodawców.

The paper focuses on marketing management in connection with controlling, strategic marketing and the annual planning (tactics) control. Three sources of data have been listed in terms of the enterprise marketing activity control i.e. 1. Firms' internal data, 2. Syndicate research data, 3. Data from research commissioned by individual clients. (J.W.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu