- Autor
- Łowicka Anna
- Tytuł
- Ocena konkurencyjności wybranych przedsiębiorstw agrobiznesu województwa świętokrzyskiego z wykorzystaniem metody "soczewki"
Competitiveness of Chosen Agribusiness Enterprise in Świętokrzyskie Voivodeship with Lens Method Use - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 5, s. 92-96, rys., bibliogr. 2 poz.
- Słowa kluczowe
- Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Agrobiznes, Przekształcenia ustrojowo-systemowe
Enterprise competitiveness, Agrobusiness, Political and systemic transformations - Uwagi
- summ.
- Kraj/Region
- Województwo świętokrzyskie
Świętokrzyskie Voivodship - Abstrakt
- Autorka oceniła pozycję konkurencyjności dwudziestu przedsiębiorstw agrobiznesu w województwie świętokrzyskim. Wykorzystała w tym celu metodę "soczewki".
I the paper the competitiveness of chosen agribusiness enterprise in Świętokrzyskie voiewodship was evaluated. In research the " lens " method were used. The method allowed to stated that in the best position were food industry enterprises, in the worse - markets and multibranche firms. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Altkorn J. (1997): Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków.
- Kunert O. (2000): Metoda pozycjonowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Raport o zarządzaniu, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol