BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Marciniak Mirosława
Tytuł
Możliwość zastosowań systemów CRM w biznesie
The Possibilities of Application of Systems CRM in Business
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 5, s. 97-101, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Agrobiznes, Usługi teleinformatyczne
Customer Relationship Management (CRM), Agrobusiness, Teleinformation services
Uwagi
summ.
Abstrakt
W dobie globalizacji gospodarki i rosnącej konkurencyjności firm szczególne znaczenie ma budowanie strategii właściwych relacji z klientami. Autor opisał potencjalne możliwości i obszary zastosowań systemów CRM wykorzystujących najnowsze osiągnięcia techniczne z zakresu teleinformatyki.

Now, globalisation of economy and ascending competition affirms matter creation of adequate relationships with customers. In the paper are described potential possibilities and areas of applications CRM systems used high technology of range telematics. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bernacik M. (2001): CRM - kapitał wiedzy, kapitał relacji. Modern Marketing, nr 9, www.modernmarketing.pl
  2. Fiedorowicz I. (2002): mySAP Customer Relationship Management - Zarządzanie relacjami z klientami. Gazeta IT nr 4, www.gazetait.abas.pl
  3. Gwiazda E. (2000): Gdy dwóch mówi to samo, to nie jest to samo, albo co to jest CRM? Modern Marketing, nr2(10), www.modernmarketing.pl
  4. Jurkojć J. (2001): Zmierzyć CRM. Materiały wewnętrzne Cap Gemini Ernst&Young, www.modernmarketing.pl
  5. Sucheta T. (2003): Globalny obraz rynków CRM w 2002 r. i perspektywy ich rozwoju w 2003 r. Modern Marketing 1(2003), www.modemmarketing.pl
  6. Węcel K. (2001): Istota i główne cele CRM. Praca dla informatyków, www.crmexpert.pl
  7. Zachara M. (2001): Strategia CRM - pomysł na biznes czy system informatyczny. Modern Marketing nr 10, www.crm.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu