- Autor
- Jedlińska Maja
- Tytuł
- Kierunki ewolucji reguły STP
Directions of Evolution of STP Rule - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 860, s. 279-286
- Słowa kluczowe
- Segmentacja rynku, Strategia marketingowa, Strategia produktu
Market segmentation, Marketing strategy, Product strategy - Abstrakt
- Omówiono istotę reguły STP, czyli segmentacji rynku (segmentation), ukierunkowania działań na określonego odbiorcę (targeting) i wyobrażenia o produkcie w grupie docelowych odbiorców (positioning). Przedstawiono kierunki i tendencje zmian tej reguły.
Discussed essence of STP rule. STP rule is market segmentation, direct activity to specific receiver (targeting) and conception of product in group of target receivers (positioning). Presents directions and trends of change this rule. (M.P.) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol