- Autor
- Jaremen Daria Elżbieta
- Tytuł
- Kultura organizacyjna hoteli województwa dolnośląskiego a zarządzanie jakością usług hotelarskich
Organisation Culture at Hotels in Lower Silesia and Hotel Service Quality Assurance - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 878, s. 80-98, bibliogr. 7 poz.
- Słowa kluczowe
- Identyfikacja celów przedsiębiorstwa, Strategia jakości, Klimat organizacyjny, Kultura organizacji, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Zarządzanie personelem, Styl zarządzania, Hotelarstwo
Identification of company objectives, Quality strategy, Organizational climate, Corporate culture, Managers in a enterprise, Personnel management, Management style, Hotel industry - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autorka podjęła próbę analizy kultury organizacyjnej (corporate culture) wybranych hoteli w województwie dolnośląskim. Wyniki przeprowadzonych badań dały podstawę do charakterystyki kultury korporacyjnej, a także wskazówki, co należy robić, aby obecna baza kulturowa hoteli mogła w istotny sposób przyczyniać się do osiągania coraz lepszych rezultatów w kreowaniu jakości usług hotelarskich.
Economic reality shows that a hotel's success in quality assurance is not possible without creating organisation culture including the assumption that meeting customers' expectation is company's primary objective. The article presents an attempt at diagnosing cultures of selected hotels in Lower Silesia. The analysis results will allow not only to describe corporate culture, but also to recommend activities that could make the existing culture of hotels significantly improve the results of hotel services quality assurance. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol